JUTROSIN / Przy głównym wejściu do budynku magistratu zamontowano skrzynkę podawczą. Mieszkańcy mogą zostawić tam korespondencję czy dokumenty.
Burmistrz Romuald Krzyżosiak zapewnia, że dokumenty będą wyjmowane ze skrzynki w godzinach pracy urzędu - w poniedziałek od 8.00 do 16.00, a od wtorku do piątku od 7.30 do 15.30.
- Prosimy, aby dokumenty znajdowały się w kopercie lub koszulce opisanej imieniem i nazwiskiem oraz numerem telefonu osoby, która je pozostawiła. Należy mieć na uwadze, że taka forma pozostawienia dokumentów nie umożliwia potwierdzenia odbioru, w przeciwieństwie do przesłania ich pocztą tradycyjną - zaznacza Romuald Krzyżosiak.
Dodaje, że urząd nie odpowiada za dokumenty pozostawione poza godzinami pracy urzędu, dlatego zachęca, by zostawiać je tylko, kiedy magistrat jest czynny, rezygnując z bezpośredniego kontaktu z urzędnikami.