Dwa billboardy w centrum Wrocławia i jeden w drodze na lotnisko. Tak gmina Rawicz promuje swoje tereny inwestycyjne w stolicy Dolnego Śląska.
Billboardy w centrum (w pobliżu skrzyżowania Legnickiej i Nabycińskiej oraz Dyrekcyjnej i Hubskiej), pojawiły się z początkiem listopada. Reklamowały rawickie tereny inwestycyjne przez miesiąc. Trzecia plansza reklamowa - przy wiadukcie w pobliżu Strzegomskiej i Muchoborskiej - ma tam być do końca roku.
Jak przekazało mediom Centrum Informacyjne Burmistrza, billboardy przedstawiają tereny inwestycyjne w gminie Rawicz, a na kampanię wydano 5,5 tys. zł (netto).
Dotychczasowa promocja przynosi rezultaty, bo jako gmina generujemy zainteresowanie potencjalnych nowych firm. Przykładem jest dyskusja, która toczy się wokół firmy Animex. Liczę na zainteresowanie kolejnych podmiotów szukających dobrego miejsca na inwestycje. Musimy być widoczni w Polsce - komentuje burmistrz Grzegorz Kubik.